Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ønsker noe nytt anlegg i bilen, er lei det jeg har nå..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ønsker noe nytt anlegg i bilen, er lei det jeg har nå..

    Enkelt og greit
    Nå har jeg et Focal K2 Power komp.sett fremme, drevet av en Audison LRx 2.500, og Cadence xenith bass med Cadence Xenith forsterker.
    Og en Kenwood KDC-6051U
    Funker bra til dance musikk og sånn men til rock og annet synes jeg det er ubrukelig!!

    Har ganske ofte full bil når jeg kjører, så jeg ønsker også at de i baksete ikke kun får høre bass..


    Hvordan er det med små basselement i dører? Evt. en midbass som dundrer hardt fra seg! (eller bare en aktiv sub under setet)
    Ønsker 3 veis slik at jeg får lyden opp på dash.
    Har plass til en stk 6.5" i døren, 4" i dash, og diskant kan jeg igrunnen feste overalt (tenker å ha den i speilhuset) og en 6.5" i dørene bak (fulltone?)

    Planen er å skaffe seg en Mosconi 2 eller 4 kanaler. Ønsker ikke å kjøpe ferdig komp.sett, men har lyst å prøve tangband, peerless og lignende ht


    Bilen er en Golf III GL om noen lurer (5-dørs)

  • #2
    Jeg har 4" coax i dashen og 6.5"s mdbass i døra i min golf 3, synes det fungerer veldig greit

    Comment


    • #3
      Kan virke som tang band er veien å gå for deg ja, men det du har nå er også bra, så noe sier meg at dette bare er montert i orginalfestene uten å gjøre noe mere...?? Hvis du sørger for at høyttalerene har et solid feste i døra, og demper og tetter så mye som mulig, så vil du nok få mye bedre lyd med det du allerede har

      Comment

      Working...
      X